شناسهٔ خبر: 117853 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه نخست سالجاری صورت گرفت؛

افزایش ۳۴درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان 

ناوگان اتوبوسی سیستان وبلوچستان به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۳۹۷هزار و۲۱۹ مسافر طی ۱۱۴ هزار و ۲۱۰ سفر درسطح استان  در ۶ماهه نخست سالجاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت:از این میزان جابجایی مسافر، ۴۹ درصد درون استانی و ۵۱درصد به سفرهای برون استانی اختصاص دارد.

وی ادامه داد:۳پایانه مسافری درحوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های زاهدان، زابل و سراوان فعال می باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: ۶۴ شرکت مسافربری و ۲هزار و ۳۲۱ راننده در حوزه حمل و نقل مسافر در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

وی در خاتمه از همکاری خوب شرکتها، مالکان و رانندگان بخش مسافری درجابجایی مسافران در نیمه نخست سالجاری خصوصا ایام اربعین حسینی و همچنین دهه پایانی ماه صفر و جابجایی زائرین رضوی تشکر کرد و اظهار داشت: در این ایام رانندگان بخش مسافری با حرکت جهاد گونه برگ زرین دیگری در این بخش رقم زدند.