شناسهٔ خبر: 118159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نیمه نخست سالجاری صورت گرفت؛

جابجایی بیش از ۲میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان 

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲میلیون‌و ۶۴هزار و۴۹۸ تن کالا درقالب ۱۲۴ هزارو۱۶۳سفر باری طی ۶ماهه نخست سالجاری توسط ناوگان باری دراین استان جابجا شده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)،تیمورباقری اظهار داشت:از این میزان جابجایی کالا، یک میلیون و۶۸۳ هزار و ۴۹۶تن کالا درون استانی و۳۸۱ هزار و۲تن کالا،برون استانی بوده است. 

وی،مصالح ساختمانی، سیمان، فرآورده های نفتی، برنج و آرد را از جمله کالاهای جابجا شده در استان در این مدت ذکر کردو گفت:حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:بیشترین سهم‌ تناژ صورت گرفته با ۶۲ درصد به شهرستان زاهدان اختصاص دارد. 

باقری با قدردانی از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای در دوران کرونا در جهت تامین مایحتاج روزانه مردم ادامه داد:۳ پایانه عمومی بار ، ۶۹ شرکت حمل و نقل کالا و بیش از ۸هزار راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالا  فعالیت می کنند.