شناسهٔ خبر: 118169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دراداره کل راهداری و حمل و نقل همدان برگزار شد:

تجلیل از مجریان و خادمان طرح اربعین حسینی

بازگشت از اربعین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: طی مراسمی از ۸۰ نفر از مجریان و خادمان طرح اربعین حسینی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان قدردانی شد.

به گزارشپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در این نشست با ابراز خرسندی از اینکه استان ما همزمان درسه پایانه برکت، مهران و پایانه بزرگ همدان خوش درخشید، گفت: در مقطعی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد ۱۰۰ درصد ناوگان مسافری باید به مرز اعزام شوند ما تنها استانی بودیم که این مهم را به صورت تمام و کمال انجام دادیم.

صفر صادقی راد افزود: علاوه بر همه این، همکاران ما در همه زمینه ها حمل و نقلی و راهداری نیز در کنار طرح اربعین حسینی فعالیت می کردند .

وی ادامه داد: در کنار همه اینها همکاران ما کنترل بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس را روزانه در پاسگاههای پلیس راه به عهده داشتند .

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه ۳۷ دستگاه ناوگان سنگین به مرز مهران اعزام شدند، تأکید کرد: نزدیک به ۸۰ نفر از همکاران ما در پایانه های برکت مرزی مهران و بزرگ همدان مستقر بودند .

صادقی راد بیان داشت: در بحث اعزام اتوبوس با اینکه با استان خراسان رضوی فاصله زیادی داشتیم بازهم توانستیم اتوبوس هایی را به این استان اعزام کنیم .

وی اضافه کرد: همچنین در بحث توزیع لاستیک و روغن و کاهش عوارض شهرداری و گشت‌های پاسگاه پلیس راه های استان همدان نیز مشارکت فعالی در این ایام انجام شده است.

مدیرکل راهداری همدان با بیان اینکه همچنین۹۰۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای خسروی و دیگرمرزها اعزام کردیم، افزود: پالایش روزانه سامانه های هوشمند از دیگراقدامات ما در مدیریت راههای استان در این ایام بود.

وی ابراز خرسندی کرد، در ارزیابی کشوری نیز مدیریت راههای استان ما جایگاه بالایی را دارد و همه سامانه‌های ما بجز یک دوربین در این ایام فعال بودند.