شناسهٔ خبر: 118210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری استان اعلام کرد:‌

ثبت بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز

سامانه 141 معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرز با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده، گفت: از این تعداد، ۲۷۷ هزار و ۹۹۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، سید وحید ابراهیم‌زاده، با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهارکرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه ۱۴۱، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۰۳ تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرز، تصریح کرد: طی این مدت ۲۷۷ هزار و ۹۹۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای در این بازه زمانی ۶۲ تماس در هر ساعت بوده است.