شناسهٔ خبر: 118366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل استاندار فارس از مدیرکل راهداری استان در دومین نشست شورای اقامه نماز؛

ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه با جدیت دنبال شود

جلسه اقامه‌نماز استان فارس دومین نشست شورای اقامه نماز استان فارس با حضور شورای معاونین استانداری و اعضای شورای اقامه نماز استان در سالن شهید قاضی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، دومین نشست شورای اقامه نماز استان فارس با حضور شورای معاونین استانداری و اعضای شورای اقامه نماز استان در سالن شهید قاضی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در دومین نشست شورای اقامه نماز استان فارس که به میزبانی استاند اری و با حضور استاندار ، مدیر ستاد اقامه نماز ، مدیران کل عضو شورای اقامه نماز و معاونین استاندار در سالن جلسات شهید قاضی برگزار گردید ، استاندار فارس از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس تقدیر کرد.

در این نشست حجت الاسلام سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز استان، دستورالعمل محورها و انتظارات از استانداران در زمینه ترویج و توسعه اقمه نماز که در 15ماده توسط وزیر کشور تنظیم گردیده را قرائت و مواد قانونی مذکور مورد تحلیل و بررسی اعضای شورای اقامه نماز استان قرار گرفت.

در ادامه نشست، ایمانیه استاندار فارس خطاب به فرمانداران استان که بصورت برخط در نشست حضور داشتند، با اشاره به آخرین وصیت رئیس مذهب شیعه جعفری، امام صادق(ع) که فرموده اند: از ما نیست کسی که نماز را سبک بشمارد، نسبت به اجرای مفاد 15 ماده ای این آیین نامه تأکید کرد.

دکتر ایمانیه خاطر نشان ساخت: لازم است مسئولان امر نماز ، بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز را با جدیت دنبال و بدون تعارف با مسئولانی که در مر اقامه نماز کوتاهی می کنند برخورد کنند.

در ادامه ذولانوار مدیر ستاد اقامه نماز فارس طی سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین کارکنان دستگاه های اجرایی و سایر اقشار مختلف جامعه گفت: همت و انگیزه مدیران محترم در بحث اقامه نماز مؤثر و مورد توجه کارمندان زیرمجموعه آن دستگاه خواهد بود.

شایان ذکر است 37 فرماندار شهرستان های استان فارس نیز به صورت وبینار و برخط در جلسه حضور داشتند.

در پایان این جلسه از علیرضا راستیار ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برای اقدامات شایسته در خصوص تسهیل روند بهسازی اطراف مساجد بین راهی مورد تقدیر استانداری و ستاد اقامه نماز قرار گرفت.