شناسهٔ خبر: 118370 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با فرماندهی انتظامی استان تاکید شد:

تعامل و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با نیروی انتظامی 

IMG_20221018_114953_769.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در نشست با فرمانده انتظامی استان شخصیت ایشان را در کسوت فرماندهی نیروی انتظامی استان والا و توانمند خواند و گفت: به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، معاونین، مدیر حراست و فرمانده پایگاه بسیج شهید شیرودی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی استان با سردار حسنی دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته ناجا عنوان کرد: شخصیت والا و توانمند سردار حسنی در کسوت فرماندهی نیروی انتظامی استان الگو و نمونه والایی از خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی است که با تدابیر و تلاش‌های شبانه روزی خود نعمت امنیت را برای عموم شهروندان به ارمغان آورده است.

وی افزود: نیروهای خدوم نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری صلح، نظم و امنیت در جامعه دارند که در سایه امنیت پایدار جامعه، فعالیت های دیگر معنا و تحقق یافته است.
منصور کیایی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان در جهت حفظ و امنیت عموم مردم اظهار داشت: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است. 

در پایان سردار حسنی فرماندهی نیروی انتظامی استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تعامل و همکاری این دو دستگاه اجرایی را خاطرنشان کرد.