شناسهٔ خبر: 118410 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

احداث جاده خلخال-منجیل منوط به تامین اعتبار لازم/ اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده

جاده پاییزی احداث جاده خلخال-منجیل منوط به تامین اعتبار لازم و اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده از مهم‌ترین اخبار حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

احداث جاده خلخال-منجیل منوط به تامین اعتبار لازم

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث جاده خلخال-منجیل را منوط به تامین اعتبار لازم دانست و از اضافه شدن ۵۰ کیلومتر بزرگراه به بزرگراه‌های استان اردبیل طی شش ماه آتی خبر داد.

سیمان، بیشترین کالای جابه‌جا شده در جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از چهار میلیون تن کالا طی شش ماه گذشته خبر داد و بیشترین سهم حمل را مربوط به کالای سیمان اعلام کرد.

افزایش درآمدهای سازمان راهداری رخدادی بزرگ در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزایش درآمدهای سازمان و به روزرسانی عوارض در گمرکات را از جمله رخدادهای بزرگ حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته خواند.

تسریع مطالعات برای اجرای باند دوم محور زرند-کوهبنان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از تسریع مطالعات برای اجرای باند دوم محور زرند-کوهبنان و انجام عملیات نهایی محور سیرجان-بافت خبر داد.

صدور بیش از ۱۸ هزار کارت معاینه فنی وسایل حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از صدور بیش از ۱۸ هزار کارت معاینه فنی وسایل حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان و بهره‌برداری از یک مرکز معاینه فنی در شهرستان سراوان خبر داد.

اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده

سرپرست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده خبر داد.

تردد بیش از ۴۵۵ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه مرزی خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل در ایام اربعین حسینی را تشریح کرد و از تردد بیش از ۴۵۵ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی خبر داد.

چهاردهمین همایش قیر، آسفالت و ماشین‌آلات با حضور فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اعلام اینکه چهاردهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات طی دو روز از ۱۰ تا ۱۲ آبان در محل مرکز برگزار خواهد شد از معرفی چهره برتر این حوزه در همایش خبر داد.

اتصال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به پنجره خدمات دولت هوشمند تا ۲۵ مهرماه

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی از شفاف‌سازی خدمات وزارت راه و شهرسازی با یکپارچه‌سازی اطلاعات و ارائه ۷۵ درصد از خدمات این وزارتخانه به صورت الکترونیکی خبر داد.

جابجایی ۱۰ میلیون تن ترانزیت از طریق ۲۵ پایانه مرزی و ۱۰ بندر

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با دبیر کل اتحادیه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسائلی همچون جابجایی ۱۰ میلیون تن ترانزیت از طریق ۲۵ پایانه مرزی و ۱۰ بندر و رشد ۶۸ درصدی در شقوق مختلف ترانزیت کشور ایران مطرح شد.

ایمن سازی و آشکارسازی ۵۹ تقاطع در محورهای شریانی طی شش ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت تردد ۹۳ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و ایمن سازی و آشکارسازی ۵۹ تقاطع در محورهای شریانی طی شش ماه خبر داد.