شناسهٔ خبر: 118465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهل و یکمین شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی اعلام شد:

کسب رتبه نخست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی در پویش جهاد تبیین

اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی رتبه نخست را در بخش اینفوگرافی پویش «جهاد تبیین» کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پویش «جهاد تبیین» در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و به همت روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان‌غربی در راستای اطلاع‌رسانی اقدامات دولت مردمی تابستان ١۴٠١ برگزار شد.

چهل و یکمین شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان‌غربی، معاون روابط‌عمومی مدیرکل حوزه و روابط‌عمومی استانداری و نیز مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در چهل و یکمین شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید اهالی رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی پای کار باشند و خدمات و عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف را به درستی و به موقع به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: وظیفه داریم با همه توان ضمن انعکاس و اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم، در ایجاد آرامش و امیدآفرینی در جامعه با استفاده از ابزار رسانه و روابط عمومی به هر شکل ممکن نقش خود را ایفا کنیم.

وی افزود: کارهای بزرگی در استان به تبع کشور انجام شده که به خوبی در مورد آنها اطلاع رسانی نکرده‌ایم در حالی‌که یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی‌ها، انعکاس این خدمات با توجه به اینکه حلقه واسطه بین مردم، مسوولان و دستگاه‌های اجرایی هستند، است.

رییس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم باید در جریان فعالیت‌ها و خدمات دولت در هر حوزه‌ای قرار بگیرند و اینجاست که روابط عمومی باید با انجام کار تخصصی این وظیفه را به‌خوبی انجام دهد تا ضمن خنثی کردن توطئه دشمن، امید و آرامش را در جامعه برقرار کند.

در ادامه این جلسه از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان که در انعکاس خدمات دولت در یکسال گذشته بهترین عملکرد را داشتند، با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.