شناسهٔ خبر: 118469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۶ ماهه سالجاری صورت گرفت:

برگزاری ۱۰ میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مصلاهای نماز جمعه

میلاد وفادار.jpg معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از برگزاری ۱۰ میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی این استان در مصلاهای نماز جمعه اهل سنت و تشیع در ۶ ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) میلاد وفادار از برگزاری ۱۰  میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مصلاهای نماز اهل جمعه تشیع و اهل سنت این استان خبر داد و اظهار داشت: هدف از برپایی میز خدمت حفظ حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولان، تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی ‌و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های‌ مختلف خدمت‌رسانی این اداره کل است.

وی افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند محل برپایی نماز جمعه فرصتی مناسب برای افرادی است که به علت مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را ندارند و با برپایی میز خدمت به شکل رو در رو مشکلات خود را مطرح و راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.

برگزاری ۱۰  میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مصلاهای نماز جمعه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: در ۶ ماهه سالجاری میز خدمت این اداره کل در محل مصلاهای نماز جمعه شهرستان های زاهدان، زابل، سیب و سوران و سراوان برپا و در این مدت مدیر کل، معاونین و روسای ادارات شهرستان های تحت پوشش این اداره کل به شکل چهره به چهره به سوالات و مطالبات بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان گرامی استان پاسخ دادند.

برگزاری ۱۰  میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در مصلاهای نماز جمعه

وفادار تاکید کرد: همچنین این اداره کل به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و رفع مشکلات آنان در کمترین زمان ممکن اقدام به استقرار دائمی میز خدمت در محل اداره کل نموده است.