شناسهٔ خبر: 118593 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ خبر داد:

انجام ۸۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ

گشت تلفیقی با پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ از انجام ۸۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ  طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) ، کاظم پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ با تشریح مهم‌ترین اقدامات این اداره در نیمه نخست سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت : ۴۸۰ تن نخاله برداری، ۹۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ، ۸۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و جمع آوری و تعمیر ۲۸ قطعه گاردریل از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۵۹.۵ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها ، ۳۱ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، نصب ۱۱۷ عدد تابلو و علائم و جمع آوری، بازسازی و تعمیر ۲۷۹ عدد تابلو و علائم دیگر برای ایمنی محورهای ارتباطی شهرستان شاهین دژ انجام شده است.

پاشایی همچنین از خط کشی ۱۰۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین دژ و نیز تعمیر و نصب ۵۶ عدد چراغ هشدار چشمک زن  به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهین دژ در شش ماهه اول سال جاری یاد کرد.