شناسهٔ خبر: 118640 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

اجرای ۱۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در شهرستان سنقروکلیایی

کرمی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه های شهرستان سنقروکلیایی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)فریبرز کرمی اظهار داشت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی، عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از راه های شهرستان سنقروکلیایی در محورهای سنقر به سطر، سنقر به صحنه، سنقر به اسدآباد و سنقر به دهبنه انجام شده است.

وی درباره دیگر اقدامات انجام در حوزه ایمنی جاده های شهرستان سنقروکلیایی گفت: از ابتدای سالجاری ۵۷ کیلومتر از راه این شهرستان عملیات خط کشی انجام و عملیات ایمن سازی با نصب علائم دوربرگردان جاده مله ماس به پایان رسیده است.

کرمی افزود: نصب ۲۶۹ تابلو اخطاری و علائم جاده‌ای، بهسازی و تعمیر ۸۳ تابلو و تعمیر و نوکوبی گاردریل ها محور مله ماس به خسروآباد انجام شده است.

وی درباره دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته گفت: عملیات شانه سازی و رفع اختلاف سطح جاده در محور اسدآباد به صحنه و مله ماس به خسروآباد بطول ۱۰ کیلومتر و عملیات بهسازی و شن ریزی و تراکم دهی به جاده در محور کهتر به ده الیاس، کاهل آباد، سه قلان، گردنه کشکمیر و گرگین دره به طول ۵ کیلومتر انجام شده است.

کرمی در پایان افزود: شهرستان سنقروکلیایی در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه قرار دارد و دارای ۱۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی و ۶۰۰ کیلومتر راه روستای است.

انتهای پیام/