شناسهٔ خبر: 118775 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛

تفاهم نامه همکاری چندجانبه در خصوص ارزیابی ساختمان‌های شهر تهران امضا شد

تفاهم نامه در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران، تفاهم‌نامه همکاری چندجانبه در خصوص ارزیابی ساختمان های شهر تهران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران، تفاهم‌نامه همکاری چندجانبه در خصوص ارزیابی ساختمان های شهر تهران منعقد شد.

شناسایی ساختمان‌های ناایمن و بحث ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه یکی محرهای مطرح شده در سومین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران بود که در این خصوص، تفاهم نامه همکاری چندجانبه جهت هم راستا نمودن اقدامات نهادهای ذی‌مدخل در خصوص ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه توسط ۹ نهاد و بخش مرتبط از جمله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران، سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، معاونت‌های فنی و عمرانی و شهرسازی و معماری شهر تهران، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، اداره کل تعاون و اداره کار و رفاه اجتماعی استان تهران نسبت به ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه در کلانشهر تهران اقدام خواهند کرد.