شناسهٔ خبر: 118870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان؛

ثبت نام بیش از سه هزار نفر متقاضی جدید مسکن در یزد/رویکرد ساخت مسکن یزد ویلایی است

مجتبی زارع زاده.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه رویکرد ساخت مسکن در یزد آپارتمان نیست و ویلایی است، بیان کرد: واحدهای مسکونی ویلایی بصورت نیمه ساز تحویل و کار نهایی و نازک کاری به سلیقه خود مالک انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،مجتبی زارع زاده معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان یزد گفت: تاکنون ۱۱۱ هزار و ۱۳۹ نفر ثبت نامی در استان داشتیم که ۴۵ هزار و ۹۶۵ نفر تایید نهایی شده و مراحل ساخت هفت هزار و ۱۰۶ منزل در حال انجام است.

وی اظهار داشت: سه هزار و ۴۹۵ نفر متقاضی جدید مسکن ملی در یزد داشته ایم؛ مراحل استعلام و تایید این افراد به دو یا سه ماه نیاز است و سپس کارهای نهایی تشکیل پرونده صورت می‌گیرد.

زارع زاده گفت: ارسال نشدن پیامک به برخی متقاضیان ناشی از تغییرات در زمینه تخصیص زمین و نوع ساخت و ... است که پس از نهایی شدن طرح در آینده‌ای نزدیک به آنان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ساخت مسکن در یزد آپارتمان نیست و ویلایی است،  بیان کرد: واحدهای مسکونی ویلایی بصورت نیمه ساز تحویل و کار نهایی و نازک کاری به سلیقه خود مالک انجام می‌شود.