شناسهٔ خبر: 118938 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبرداد:

افزایش ۲۳۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۷ ماهه گذشته  از افزایش ۲۳۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت:در ۷ ماهه گذشته بیش از ۴۴ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه که از این تعداد ۲ هزارو۷۴۱ نفرایرانی و ۴۱ هزار و۳۶۵نفرنیز خارجی است افزود: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد:نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۳ هزار و۱۴۲ نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده بودند امسال افزایش ۲۳۶ درصدی را شاهد هستیم.

بابایی در ۷ ماهه گذشته تعداد مسافران ورودی ایرانی را ۲ هزار و ۷۰۰ نفر و مسافران خروجی ایرانی را نیز ۳۲ نفر برشمرد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده بیش از ۱۹ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۷ هزار و ۲۳۹ نفر بود ۱۶۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی در ۷ ماهه گذشته افزایش ۲۷۷ درصدی مسافران خروجی خارجی را از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شدواظهار کرد:در این مدت ۲۲هزار و۲۷۷ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۵ هزار و ۹۰۰ نفر بود افزایش چشمگیری را نشان می دهد.