شناسهٔ خبر: 118997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

۸۰ میلیارد ریال پروژه فعال بازآفرینی شهری در شهرستان نجف آباد

مرتض فولادی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های حوزه بازآفرینی شهری شهرستان نجف آباد با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال فعال هستند گفت: دو پروژه دیگر نیز با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص مجموعه اقدامات بعمل آمده در راستای محرومیت زدایی و بازآفرینی محلات بافت فرسوده شهری این شهرستان اظهار داشت: نوسازی و بهسازی محلات هدف بازآفرینی شهری و بهبود وضعیت سکونت مردم این مناطق با هدف توانمندسازی در بافت‌های فرسوده و کسب رضایت مردم همواره یکی از اولویت‌های این اداره بوده است.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری شهرستان نجف آباد با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال فعال هستند تشریح کرد: پروژه ساخت مدرسه شهید حقیقی در محله هدف بازآفرینی شهری صالح آباد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به مرحله نازک کاری رسیده است که جهت تکمیل آن پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار در حال انجام است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد ادامه داد: در حال حاضر پروژه روشنایی معابر سکونت گاه‌های غیر رسمی نجف آباد با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.  

وی اذعان داشت: در راستای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری شهرهای دهق، علویجه، نجف‌آباد و گلدشت ۲۶۸ تن قیر به این امر اختصاص یافت.  

فولادی اضافه کرد: آسفالت این معابر به منظور توسه شهری، ایمنی در تردد مردم این مناطق و رسیدن به استانداردهای مطلوب، هم اکنون در حال انجام است.   

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار از موضوعات دیگری است که در دست پیگیری قرار دارد گفت: در حال حاضر ۱۳ میلیارد از اعتبارات محرومیت زدایی به شهرستان نجف‌آباد تخصیص یافته است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب در شورای برنامه ریزی استان اصفهان، دو پروژه احداث مدرسه شهید رحیمی در محله شیخ آباد نجف آباد با اعتبار۹۰ میلیارد ریال و احداث پایگاه سلامت در محله ایزدی نجف آباد  با اعتبار ۴۰  میلیارد ریال در زمره پروژه های آتی این اداره قرار دارد.