شناسهٔ خبر: 119160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان هرند؛

مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان هرند رسیدگی شد

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران هرند در جلسه‌ای که به منظور رفع مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان هرند برگزار شد سرعت بخشی به الحاق اراضی جهت تامین مابقی زمین مورد نیاز این طرح در شهرستان هرند، مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین و رؤسای ذیربط در محل ساختمان این اداره‌کل با فرماندار و شهرداران شهرستان هرند دیدار کرد.  

در این نشست مباحثی پیرامون حوزه‌های شهرسازی و طرح‌های تفصیلی، واگذاری اراضی دولتی، طرح نهضت ملی مسکن و دیگر مباحث مرتبط با راه و شهرسازی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت همچنین تصمیم‌های لازم در این رابطه اتخاذ شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به اینکه تعامل با شهرداری‌ها موجب خدمات رسانی بهتر به مردم می‌شود در خصوص تعیین تکلیف جاده قلعه بالا به اژیه تاکید کرد و از معاونین خود خواست تا موضوع را در اسرع وقت تا حصول نتیجه پیگیری کنند.  

وی با اشاره به اهمیت سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مبحث تامین اراضی مورد نیاز این طرح در شهرستان هرند را مورد بررسی ریزبینانه قرار داد و گفت: ضروری است موضوع الحاق اراضی برای این شهرستان با اولویت ویژه در کمیته‌های مربوطه مطرح و پیگیری شود.  

قاری‌قرآن در این جلسه ضمن تشریح وضعیت پروژه باند دوم کوهپایه- هرند- اژیه، راهکارهای عملی جهت رفع مشکلات اعتباری این پروژه را ارائه کرد.   

گفتنی است: در این جلسه مباحثی پیرامون واگذاری اراضی برای ساخت مجتمع اداری، ایجاد نمایندگی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در شهرستان هرند و ... مطرح و ضمن رسیدگی، تمامی موارد تعیین تکلیف شدند.