شناسهٔ خبر: 119193 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری استان خبر داد:

کسب رتبه سطح یک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در رعایت حقوق ارباب رجوع

رازقی (2).jpg معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اهدای لوح سپاس توسط استاندار سمنان به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص کسب رتبه سطح یک استانی رعایت حقوق ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا رازقی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اهدای لوح سپاس توسط استاندار سمنان در خصوص کسب رتبه سطح یک استانی این اداره کل در رعایت حقوق ارباب رجوع  خبر داد و گفت: بر اساس جدول امتیازات شاخص های مدون سال گذشته در سطح استانی برمبنای آیین نامه های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اخذ امتیاز ۹۵ شایسته دریافت لوح استانی سطح یک در رعایت حقوق ارباب رجوع  از استاندار سمنان شد.

رازقی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مصرف کنندگان را از هدف های تحول اداری دانست و گفت: ساز و کار های لازم در ارائه خدمات مطلوب و مناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است و تلاش در جهت ارائه مطلوب خدمات، تکریم مراجعین و تسهیل روند رسیدگی به مطالبات مراجعین نشانه ای از حرکت سازنده در مسیر تحقق اهداف سازمانی است.

وی بسترسازی فرهنگی  را الزامات رعایت حقوق ارباب‌رجوع خواند و افزود: اگر بتوان فرهنگ‌سازی لازم را انجام داد، اجرای طرح تکریم ساده شده و تأثیر مطلوبی در ارتقای عملکرد سازمان‌ها خواهد داشت. تکریم ارباب‌رجوع بایستی به صورت یک نگرش و باور درآید و باور مدیران به اهمیت تکریم ارباب رجوع در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیر بسزایی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان گفت: اهمیت یک سازمان امروزه به میزان اعتمادی است که مردم به آن دارند و این مهم تحقق نمی یابد مگر با جلب رضایت مراجعین که از طریق برخوردهای صمیمی و سازنده هر دستگاه با ارباب رجوع ممکن می شود.