شناسهٔ خبر: 119243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت راهداری استان همدان:

اجرای جداکننده میانی در گردنه اسدآباد تصادف منجر به فوت را صفر کرده است

ببینید/ عملیات ساماندهی نیوجرسی های بین دوباند در محور بیرجند - خوسف سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: طبق آمار پلیس راه خوشبختانه بعد از اجرای جداکننده میانی در گردنه اسدآباد تصادف منجر به فوت صفر شده است و تصادفات خسارتی هم کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی همدان، ، جواد نگاهداری، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: طبق آمار پلیس راه خوشبختانه بعد از اجرای جداکننده میانی در گردنه اسدآباد تصادف منجر به فوت صفر شده است و تصادفات خسارتی هم کاهش یافته است. 

نگاهداری افزود: ارتقاء ایمنی گردنه اسدآباد بطول ۱۴ کیلومتر با انجام عملیات ویژه راهداری محقق شده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ کیلومتر نصب نیوجرسی و سیستم روشنایی،۹ کیلومتر روکش به شکل دولایه،۱۴ کیلومتر ترانشه برداری و تعریض،۱۰ مورد تعریض پل و آبرو،۲۰ کیلومتر خط کشی و... در گردنه اسدآباد انجام شده است.

سرپرست معاونت راهداری استان اظهار داشت: همچنین عملیات تکمیلی تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی شامل: نصب هندریل،هدایت و زهکشی آب های سطحی،زیرسازی و روسازی مسیر سنندج،نصب سیستم روشنایی و نصب تابلو و علائم در حال انجام است و در تلاش هستیم این تقاطع به زودی به بهره برداری برسد.

وی در مورد ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان نیز یادآور شد: از ابتدای سال ۲۲۰ کیلومتر روکش آسفالت،۱۳ کیلومتر نصب نیوجرسی و سیستم روشنایی و ۱۴۵۰ کیلومتر خط کشی انجام شده است.