شناسهٔ خبر: 119276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان کاشان مطرح شد؛  

تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن کاشان در مرحله نهایی 

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان کاشان در جریان سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان کاشان، مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی این شهرستان در بازدیدهای میدانی و نشست مشترک با مسئولان مرتبط بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه سفرهای درون استانی خود، جهت بازدید و رسیدگی به مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان کاشان و رفع موانع در بخش‌های مختلف به این شهرستان عزیمت کرد.    

این سفر که در معیت استاندار اصفهان و با حضور معاونین و رؤسای ذیربط اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت از پروژه‌های حوزه راه و مسکن بازدید بعمل آمد و در محل پروژه ها ضمن شناسایی و بررسی مشکلات و مسائل موجود، راهکارهای لازم جهت رفع موانع و پیشبرد هرچه سریعتر اقدامات ارائه شد.    

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن حضور در محل اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن کاشان و گفت و گو با عوامل اجرایی این پروژه، اظهار داشت: بیش از ۲۸ هزار نفر جهت بهره مندی از مزایای این طرح در شهرستان کاشان اقدام به ثبت نام کردند که بررسی‌های لازم در این خصوص بعمل آمده است لذا سرعت بخشی به اجرا و ساخت مطابق با برنامه زمان بندی بسیار حائز اهمیت است.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر یکهزار و ۵۵۰ واحد از این پروژه در دست اجرا قرار دارد اذعان داشت: برای این طرح در شهر کاشان ۷۵ هکتار زمین مصوب شده و ۵۰ هکتار نیز در مرحله تصویب برای الحاق قرار دارد لذا با این ۱۲۵ هکتار اراضی، زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر کاشان تامین می‌شود.  

قاری‌قرآن در ادامه این سفر از پروژه‌های حوزه راهسازی نیز بازدید بعمل آورد و ضمن احصای آمارها و مسائل و مشکلات، موارد را به منظور پیگیری چابک و تصویب پیشنهادات و راهکارها، در جلسه  شورای مشترک اداری استان و شهرستان کاشان مطرح کرد.   

وی در طی این بازدیدها ضمن تحصیل مسائل و معضلات مطروحه توسط حاضرین، موارد را فی الحال مورد بررسی و پیگیری قرار داد. و در راستای رفع و سامان بخشی معضلات، راهکارهای عملی و اجرایی در این رابطه ارائه کرد.