شناسهٔ خبر: 119277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور میرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

 برپایی میزخدمت راه و شهرسازی در شهرستان کاشان

میزخدمت راه و شهرسازی شهرستان کاشان - اصفهان بمنظور تسریع در خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات مردمی شهرستان کاشان، میزخدمت با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ همزمان با سفر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان کاشان، میزخدمت راه و شهرسازی در این شهرستان برپا شد و نمایندگان این اداره‌کل به صورت حضوری و چهره به چهره به پاسخگویی مراجعان و متقاضیان پرداختند.  

در این تمهید ۱۰ ها درخواست‌ مردمی مبنی بر مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در میان گذاشته شد که در ابتدا مسائل و دغدغه متقاضیان از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بررسی شد و پس از اطمینان، درخواست فی المجلس از طریق معاونین ذی‌ربط جهت رفع و سامان دهی، مورد تعقیب و اعلام نتیجه قرار گرفت.  

مردم شهرستان کاشان با حضور در محل برپایی میزخدمت این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پیرامون مسائل واگذاری اراضی ملی، مباحث مالکیتی، راهسازی، طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری و برخی موارد مرتبط با شهرسازی پرداختند که در انتها، این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز کاشان به پایان رسید.  

قاری‌قرآن با اشاره به برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای برپایی میزخدمت در شهرستان ها و ادامه دار بودن دیدار چهره به چهره با مردم، گفت: در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با مردم از آموزه‌های دینی است همچنین موجب تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم می‌شود.  

وی در راستای رسیدگی به موارد مطرح شده در این ملاقات عمومی، دستورات لازم را صادر کرد و گفت: برپایی میزخدمت تسهیل روند خدمت‌رسانی و شتاب‌ بخشیدن به فرآیند حل مشکلات را به‌ دنبال دارد لذا درخواست‌های مردم عزیز این شهرستان به دقت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.