شناسهٔ خبر: 119295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آمادگی راهداری کرمانشاه در فصل سرما

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: برحسب وظیفه در هر بازه زمانی مشخص نسبت به اقدامات راهداری تابستانی و زمستانی هماهنگی و اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) فریبرز کرمی درخصوص برنامه‌های اجرایی در راستای ایمنی راه‌ها در فصول پاییز و زمستان، اظهار کرد: راهداری به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلی پای کار است.

وی ادامه داد: فصل تابستان برای راهداری به عنوان فصل کار برای آمادگی فصل زمستان محسوب می‌شود بطوریکه جاده‌ها از نظر ایمنی و خدماتی، نسبت به روکش آسفالت، لکه‌گیری به صورت امانی و پیمانی، خط کشی، نصب علائم، ایمن‌سازی پرتگاه‌ها و دهانه پل‌ها برای عبور کاربران جاده‌ای مهیا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: زمستان فصل دوم کار راهداری است و به استقرار راهداران در محورهای مواصلاتی، راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها و آماده کردن ناوگان حمل و نقل راهداری برای فعالیت در راه‌ها، خرید شن و نمک شروع می‌شود.

کرمی با اشاره به ۸ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه در استان به مشکلات اعتباری اشاره‌ای داشت و افزود: تعمیر و نگهداری راه‌ها و ماشین‌آلات راهداری هزینه بالایی دارد که از مسئولان استانی می‌خواهیم یاری رسان راهداری و حمل و نقل جاده ای باشند.

انتهای پیام/