شناسهٔ خبر: 119427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد :

 تردد بالغ بر دو میلیون و ۷۹۰ هزار مسافر از پایانه های مسافری آذربایجان غربی

تجلیل از کارمندان نمونه آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بالغ بر دو میلیون و ۷۹۰ هزار مسافر از مبدأ پایانه های مسافری استان در هفت ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : طبق آمار بالغ بر دو میلیون و ۷۹۰ هزار مسافر با انجام نزدیک به ۳۴۳ هزار و پانصد و شصت سفر در ۷ ماهه اول سال جاری از مبدأ پایانه های مسافری شهرستان های استان تردد کردند.

 وی گفت : در این مدت بیشترین تردد مسافر از پایانه های مسافری استان به ترتیب از مبدأ پایانه مسافری شهرستان ارومیه به تعداد نزدیک به ۸۱۷ هزار مسافر، پایانه مسافری شهرستان میاندوآب به تعداد بالغ بر ۳۳۵ هزار مسافر و پایانه مسافری شهرستان خوی به تعداد افزون بر ۳۲۱ هزار مسافر انجام گرفته است.

 آرامون ادامه داد : بیشترین سفر انجام شده برای جابجایی مسافران نیز در ۷ ماهه نخست امسال به ترتیب از پایانه مسافری شهرستان ارومیه با انجام نزدیک به ۷۴ هزار سفر، پایانه مسافری شهرستان مهاباد با انجام افزون بر ۴۷ هزار و پانصد سفر و پایانه مسافری شهرستان میاندوآب با انجام بالغ بر ۳۰ هزار و ۲۲۰ سفر صورت گرفت.

 این مقام مسئول اظهار داشت : تا پایان مهر ماه سال جاری بیشتر از یک میلیون ۴۹۷ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافری استان سفرهای درون استانی را برای مسافرت انتخاب کرده و نزدیک به یک میلیون و ۲۹۵ هزار مسافر نیز به سفرهای برون استانی رفتند.