شناسهٔ خبر: 119464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

معرفی استان یزد به عنوان استان پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل.jpg استان یزد در کشور به عنوان پایلوت طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی معرفی شده و قطعات ۲۴۰ و ۲۵۰ متری برای این طرح در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد)،احسان خوجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: تاکنون در استان یزد ۱۱۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و حدود ۴۶ هزار متقاضی تایید نهایی شده اند.

وی افزود: استان یزد در کشور به عنوان پایلوت طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی  در قطعات ۲۴۰ و ۲۵۰ متری برای این طرح در نظر گرفته شده است که از این رو این استان به عنوان استان پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن معرفی شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: واحدها به صورت نیمه ساز ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود. هرچه آورده‌ها زودتر برسد طرح‌ها زودتر به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد:در طرح جدید به پروژه‌های ویلایی روی آورده شده تا هر مسکن طبق آورده و توان متقاضی احداث شود.

خواجه رضایی درباره تخفیف‌های دولت برای این طرح گفت: در خصوص خدمات مهندسی، عوارض صدور پروانه، موضوع زمین، بیمه و مالیات، تخفیف‌های قابل ملاحظه‌ای از طرف دولت این برای طرح‌ها لحاظ شده است.

وی درباره عدم اطلاع رسانی پیامکی به برخی متقاضیان تصریح کرد: اکثر افرادی که برای اجرای طرح منتظر پیامک اطلاع رسانی هستند تایید نهایی شده اند، اما اطلاع رسانی برای واریز وجه انجام نشده است.