به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات عمومی و دولتی، نورانی با اشاره به این مطلب که مستند سازی و گزارش اهم اقدامات و عملکرد در کنار شناسایی چالشها و مشکلات و ارائه راهکارهای حل مشکل ابزاری است که امکان بکارگیری تجربیات فردی و گروهی را برای توسعه سازمان فراهم میسازد و با بهره گیری از تجارب گذشته موجود هزینههای تجربی آتی را تا حد زیادی کاهش میدهد، گفت: وضعیت روانی کارمندان تاثیر مستقیم بر کارایی و کارآمدی آنها در محیط کار دارد و مسئولیت مدیریت این مهم بر عهده ماست. ما مسئولیت داریم که اوضاع روحی کارمندان را مدیریت کنیم که در نهایت روی بهره وری آنان تاثیر مستقیم خواهد داشت. بنابراین خدمات رفاهی کارکنان یکی از راهکارهایی است که به میزان رضایتمندی همکاران کمک میکند.
عضو هیات مدیره ومعاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی افزود: ایجادمجموعهای از امور رفاهی اعم از کمک هزینه رفاهی، ترمیم اضافه کار،تقویت بیمه تکمیلی وتوجه به سلامت همکاران با چکاپ پزشکی ادواری،پرداخت وام ضروری وتجهیز وتوسعه سالن ورزشی را در دستور کار داریم. بنابراین تیم مدیریتی سازمان از مدیرعامل تا اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی ارتقاء سطح رفاه زندگی همکاران را همواره در سرلوحه اقدامات خود قرار داده است. همچنین میتوان با شناخت و برنامهریزی دقیق وضع موجود و نیازها از منابع موجود به بهترین شکل برای رفع این نیازها استفاده کرد وهمه اقدامات ما باید با رعایت کرامت انسانی و بر پایه اخلاق صورت پذیرد. و این مطلب بخشی از الزامات نظامنامه توسعه فرهنگ سازمانی است که امیدوارم در رسیدن به آن توفیق داشته باشیم.