شناسهٔ خبر: 119556 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت گرفت؛

تقدیر از خادمین زائران اربعین حسینی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان

تقدیر از خادمین گیلان طی مراسمی که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان برگزار شد از 35 خادم زائران اربعین حسینی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: همدلی و همراهی مجموعه راهداری وحمل و نقل جاده ای استان و تشکلهای صنفی حوزه حمل و نقل جاده ای در امر جابجایی زائرین اربعین حسینی جلوه های زیبای عشق و ایثار را به نمایش گذاشت.

نیک فهم افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که امسال توفیق خدمتگزاری به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و تمام ارادتمندان مکتب سیدالشهدا را در مراسم اربعین برای مجموعه ما فراهم نمود.

وی در ادامه ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اربعین امسال، بی نظیرترین حماسه جهان اسلام و اربعین در تاریخ این رویداد عظیم بود، گفت: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته توانستیم با ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده ای گیلان بالغ بر ۸ هزار زائر را جهت شرکت در مراسم اربعین به مرزها اعزام کنیم و به همین میزان برای بازگشت عزیزان زائر توان گذاشتیم.

نیک فهم در ادامه گفت: بخش حمل و نقل کالای استان نیز در خصوص اعزام تجهیزات و موکبهای خدمت رسانی زائرین فعالیتهای چشمگیر و شایسته تقدیر بود.