شناسهٔ خبر: 119798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از دفتر روزنامه کیهان در یزد:

فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی استان و طرح نهضت ملی مسکن تشریح شد

بازدید از دفتر روزنامه کیهان.jpg در راستای تببین فعالیت های حوزه راه و شهرسازی به ویژه طرح نهضت ملی مسکن و در ادامه برنامه دیدار با رسانه ها مدیرکل راه و شهرسازی از دفتر روزنامه کیهان در یزد بازدید و گزارشی از فعالیت های این اداره کل ارائه نمود.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی(یزد) ،احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در بازدید های رسانه ای خود در دفتر سرپرستی روزنامه کیهان استان یزد حاضر و به تببین فعالیت ها و اقدامات انجام شده پرداخت .
وی در این دیدار ضمن تشکر از همکاری خوب رسانه های نوشتاری با اداره کل راه و شهرسازی گفت : بدون تردید همکاری و تعامل بیشتر اداره کل راه و شهرسازی با رسانه ها به ویژه رسانه های نوشتاری ما را در تبیین فعالیت ها و اقدامات انجام شده به خصوص در طرح نهضت ملی مسکن یاری خواهد کرد .
مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد : تمام تلاش ما بر این موضوع متمرکز شده تا اقداماتی که در حوزه راه وشهرسازی انجام می شود را از طریق رسانه های دیداری و شنیداری به اطلاع مردم برسانیم تا آنها نیز به فراخور نیاز خود بتوانند از اطلاعات منتشر شده استفاده کنند .
در ادامه جلسه فروزان سرپرست روزنامه کیهان در استان یزد نیز ضمن آمادگی کامل این روزنامه ضمن استقبال از تعامل بیشتر با اداره کل راه و شهرسازی قول داد نسبت به انعکاس اخبار و فعالیت های اداره کل راه وشهرسازی اهتمام داشته باشد .