به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: اسکن پروندههای این اداره در جهت ساماندهی فیزیکی آنها، دسترسی امن، کاهش هزینه، ارتقاء و تنظیم پایگاه داده، اشتراکگذاری سادهتر و پشتیبان گیری بهتر و صرفه جویی در مصرف کاغذ در حال انجام است.
وی با اشاره به انعقاد دو قرارداد مهم در راستای تهیه آلبوم شناسایی اراضی و زیر ساخت دولت الکترونیک اذعان داشت: مطابق با سیاست گذاریهای معاونت املاک و حقوقی ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان، قراری با بخش خصوصی جهت باز شماری پروندهها و مطالعه کامل آنها منعقد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد افزود: بر اساس این قرارداد، مطالعه و باز شماری املاک دولتی به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، در قالب ۳۰ هزار پرونده در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تاکنون مرحله میدانی پروندهها انجام شده است گفت: در حال حاضر با اقدامات بعمل آمده پیشرفت کار ۵۰ درصد بوده و در مرحله تهیه فایلهای GIS قرار دارد.
فولادی خاطرنشان کرد: قرارداد دیگری برای اسکن پروندههای اداری، که از ملزومات مهم، اساسی و زیر ساختی اداره بوده منعقد شده است و در حال حاضر براساس اقداماتی که توسط کارشناسان مربوطه به عمل آمده شامل تجمیع سوابق، چینش پروندهها، اسکن و بارگذاری اوراق در سامانه مورد نظر، پیشرفت کار تا کنون ۵۰ درصد بوده است.