شناسهٔ خبر: 120053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف پیشگیری از تخلفات حمل و نقل:

تخلف ۱۲ راننده عمومی گلستان با حضور مدیرکل بررسی شد

راهداری گلستان پرونده تخلف ۱۲ راننده باری بخش حمل و نقل عمومی گلستان روز پنجشنبه با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل و روسای ستادی حمل و نقل کالا و حقوقی استان در کمیسیون ماده ۱۱ بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، پرونده تخلف ۱۲ راننده باری بخش حمل و نقل عمومی گلستان روز پنجشنبه با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل و روسای ستادی حمل و نقل کالا و حقوقی استان در کمیسیون ماده ۱۱ بررسی شد. 

تخلفات رسیدگی شده در این جلسه، حمل بار بدون بارنامه بود که از طریق بازرسی و بازدیدهای میدانی اداره کل، پلیس راه و سامانه های ستادی و مرکزی سازمانی و استان های دیگر به اداره کل انعکاس یافته است.

عادل مصدقی مدیرکل پس از استماع نظرات و مطالعه پرونده رانندگان، رعایت ضوابط حمل و نقل را به آنها توصیه و تاکید کرد و گفت که رعایت ضوابط قانونی از وقوع تخلفات و ابطال کارت هوشمند رانندگان جلوگیری می کند.

وی از رانندگان خواست که دفاعیات خود را مکتوب کرده تا پس از بررسی در کمیته کارشناسی کمیسیون، رای نهایی برای آنها ابلاغ شود.در بخش حمل و نقل کالای گلستان حدود ۱۲ هزار راننده دارای کارت هوشمند فعالیت دارند و بطور متوسط روزانه ۲ هزاربارنامه در استان صادر می شود.