شناسهٔ خبر: 120054 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

افزایش ۴۶ درصدی تردد وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار/نیاز باند دوم در محور مواصلاتی میرجاوه، زاهدان- بم به ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار

پایانه مرزی بیله سوار از مهم‌ترین اخبار در حوزه حمل‌و نقل‎ ریلی هفته گذشته می‌توان به افزایش ۴۶ درصدی تردد وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار و نیاز باند دوم در محور مواصلاتی میرجاوه، زاهدان- بم به ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اهم اخباری که در هفته گذشته در حوزه حمل و نقل ریلی به وقوع پیوست، به شرح زیر است:

۱۹۲ کیلومتر از محورهای گلستان روشنایی دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ۶۸۰ کیلومتر بزرگراه و راه شریانی و اصلی در استان ۱۹۲ کیلومتر آن از امکان روشنایی بهره مند هستند.

افزایش ۴۶ درصدی تردد وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرپایانه مرزی بیله سواردر ۷ ماهه گذشته از افزایش ۴۶ درصدی تردد وسیله نقلیه در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

تکمیل باند دوم در محور مواصلاتی میرجاوه، زاهدان- بم سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: جهت تکمیل باند دوم در محور مواصلاتی میرجاوه، زاهدان- بم سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان از پل در دست احداث اسالم شهرستان تالش

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان گیلان از پل در دست احداث اسالم شهرستان تالش دیدار کرد.

افزایش ۱۱۸ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت:تردد ۱۶۸هزار و ۳۳۸ مسافردر ۷ماهه سالجاری در پایانه مرزی میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱۸ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

رشد ۲۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب استان سیستان و بلوچستان

مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۱ مسافر در ۷ ماهه سالجاری توسط ناوگان مسافری تحت نظارت این اداره کل جابجا شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد افزون بر ۲۲ درصد را نشان می دهد.

اجرای ۱۴۰ کیلومتر شیار لرزاننده برای ایمن سازی راه‌های خراسان جنوبی

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای ۱۴۰ کیلومتر شیار لرزاننده برای ایمن سازی راه‌های خراسان جنوبی خبر داد.

آسفالت بیش از ۱۵۹ کیلومتر راه روستایی در لرستان

معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت : در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۹ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است.

صدور حدود ۹۱ هزار بارنامه در استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از صدور بیش از ۹۱ هزار و ۴۸۹ بارنامه در استان از اول سالجاری تاکنون خبر داد.

عملکرد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کیفیت اجرای پروژه‌ها مهم است

مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه ، ضمن اشاره به روز ملی کیفیت ، فعالیت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در اجرای باکیفیت پروژه بسیار با اهمیت خواند.

راه اندازی ۳۱ سامانه جدید پایش تصویری رصد جاده‌ای در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۳۱ سامانه جدید پایش تصویری و رصد جاده‌ای در جاده های پر ترافیک استان همدان راه اندازی می شود.