شناسهٔ خبر: 120076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن انجام گرفت؛

تغییر نمایندگی بیش از ۲۷ هزار مترمربع اراضی دولتی شهرستان نطنز

حامد موحدی ،نطنز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز از تغییر نمایندگی بیش از ۲۷ هزار مترمربع اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص وضعیت تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان از طریق اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی شهرستان نطنز اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن اسناد مالکیت اراضی دولتی مازاد دستگاه های اجرایی به مساحت جمعاً ۲۷ هزار متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.   

وی افزود: این اراضی دولتی که در شهرستان نطنز تغییرنمایندگی یافته اند شامل بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و ۱۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع اراضی شبکه بهداشت و درمان واقع در شهر بادرود بوده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های رفع کمبود اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه‌های اجرایی است و ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن صراحتاً اعلام کرده است که با درخواست وزارت راه و شهرسازی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ظرف ۲ ماه اراضی مربوطه را در اختیار آن وزارتخانه قرار دهند.  

وی با اشاره به لزوم سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان داشت: با تلاش و پیگیری‌های مجدانه بعمل آمده اراضی مورد نیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای این شهرستان (نطنز، طرق‌رود، بادرود و خالدآباد) تامین شده است.