شناسهٔ خبر: 120093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج؛

برنامه‌های هفته بسیج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اعلام شد

عرفانی تبار-اداره حمل و نقل استان سمنان.jpg فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی با تاکید بر اینکه انسجام و همراهی همکاران در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان موجب افزایش بهره وری خواهد شد افزود: اعتقاد داریم که برگزاری هربرنامه‌ای باید موجب افزایش تعلق سازمانی، همگرایی، صمیمیت و بهره وری در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مجید عرفانی تبار با بیان اینکه بسیج برنامه های مختلفی را در زمینه علمی، فرهنگی، ورزشی، امنیتی و دفاعی در این هفته در دستور کار دارد افزود: برنامه های هفته بسیج ۲۹ آبان با برگزاری نشست فرهنگی در بسیج سازندگی و پیشرفت در ساختمان مرکزی اداره کل شروع و در پایان این برنامه ضمن انتقال پیام بسیج به همکاران، با برگزاری مسابقه‌ای فرهنگی میان شرکت کنندگان جوایز ارزنده‌ای به آنان اهدا خواهد شد.
عرفانی تبار یادآور شد: اعتقاد داریم که برگزاری هربرنامه‌ای باید موجب افزایش تعلق سازمانی، همگرایی، صمیمیت و بهره وری در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شود لذا بر اجرای برنامه های متعدد در این هفته تاکید داریم.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با تاکید بر اینکه حلقه صالحین حلقه‌ای مفقوده در جامعه است که نیاز به احیا دارد خاطر نشان کرد: برای احیای بصیرت کارکنان نشست های حلقه صالحین به مدت ۳ روز از ۳۰ آبان ماه لغایت دوم آذرماه برگزار و در خصوص سازندگی اسلامی، نوآوری های خلاقانه و نیاز جامعه به جهاد علمی بحث و گفتگو خواهد شد.
وی از برگزاری مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا در روز پنجشنبه سوم آذر خبر داد و گفت: همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده در چهارم آذر، اعضای بسیج به شکل نمادین و دسته جمعی، حضور در نماز جمعه را در پیش رو دارند.
عرفانی تبار با بیان اینکه در هفته بسیج از بسیجیان فعال تقدیر خواهد شد، اظهار داشت: فضا سازی محیطی با محوریت ولادت حضرت زینب و هفته بسیج در اداره کل و ادارات شهرستانی آغاز شده است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان گفت: تلاش ما این است تا همه ذائقه ها، توانمندی ها و علاقه مندی ها را پوشش داده و زمینه‌ای برای به فعل درآوردن استعداد نیرو های سازمان ایجاد کنیم زیرا این موضوع موجب می شود که هرآنچه باعث پیشرفت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در نتیجه نظام می شود، بکار گرفته شود.