شناسهٔ خبر: 120208 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد؛

نگرش بسیج اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛ خدمت بدون منت

حسن کحال زاده - اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بیان برنامه‌های این اداره کل در هفته بسیج گفت: رویکرد بسیج این اداره کل همواره خدمت بدون منت و تلاش برای ارائه خدمات بیشتر به مردم شریف استان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج این اداره‌کل از همان ابتدای سال با برگزاری جلسات متعدد تلاش‌های جدی در راستای تبیین شعار سال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.  

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های فرهنگی در سطح اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با رویکرد هم افزایی فرهنگ بسیج اذعان داشت: از جمله برنامه‌های این شورا که در طول سال اجرایی شد شامل برنامه ریزی جهت تکریم ارباب رجوع با ارائه خدمات الکترونیکی و پاسخگویی از راه دور، برگزاری میزخدمت و کاهش زمان انتظار ارباب رجوع، ایجاد دسترسی سامانه‌های مورد نیاز برای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان جهت تسهیل در پاسخگویی به مراجعان و جلوگیری از ترددهای غیرضروری متقاضیان به اداره‌کل و... بوده است.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ایجاد سامانه صدای پاسخگو جهت ارتباط ارباب رجوعان با مدیران سطوح مختلف اداره‌کل، برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد فرهنگ سازی ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی اسلامی، کارگاه‌های آموزشی مبارزه با فساد، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و ... را از دیگر اقدامات بعمل آمده در این حوزه برشمرد.  

وی عنوان کرد: پایگاه مقاومت بسیج کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان متشکل از افراد صاحب نظر، اندیشه ورز و پژوهشگر در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی و اداری است که همواره با روش تحقیق و پژوهش، مسائل مختلف این اداره‌کل را پیگیری و راهکارهای مناسب را در راستای کار آمدی و پیشرفت و امید بخشی ارائه می‌دهند.   

کحال‌زاده افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت در سطح این اداره کل، ارائه روش‌های علمی و تخصصی در راستای رفع چالش‌ها با آگاهی همه جانبه از انواع فرصت‌ها و تهدیدها، ایجاد زمینه مناسب و تسهیل در بهره‌مندی مردم عزیز استان از خدمات این اداره‌کل، رسیدگی به نیاز ارباب رجوعان همسو با ضوابط، تنها بخشی از دستاوردهای این پایگاه بوده است.  

وی با اشاره به اقدامات جهادی نیروهای بسیجی اداره‌کل در رفع مشکل تامین مسکن مردم استان مطابق با قوانین و سیاست‌گذاری‌های وزارت راه و شهرسازی اذعان داشت: در طرح نهضت ملی مسکن که طرح عظیم ملی است و تسریع در اجرای آن بسیج تمامی امکانات و منابع را می‌طلبد، کارکنان بسیجی این اداره‌کل در بخش‌های مختلف و مرتبط سازمانی با هدف کسب رضایت مردم از تلاش برای تامین اراضی مورد نیاز و رسیدگی به ثبت‌نام‌ متقاضیان تا نظارت بر ساخت واحدهای مسکونی بی وقفه و بصورت شبانه روزی همت گماردند و خوش درخشیدند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به دستاوردهای بسیج در حوزه مهندسی و ساخت این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: ارتقاء سطح کیفی راه‌ها، تلاش برای دوبانده نمودن محورها در راستای کاهش تصادفات و حذف نقاط حادثه خیز در پهنه استان از جمله اقدامات کارکنان بسیجی حوزه مهندسی و ساخت این اداره‌کل بوده است.  

وی با بیان عملکرد بسیجیان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حراست از اراضی ملی و دولتی و انفال عنوان کرد: هوشیاری و تلاش مجموعه یگان حفاظت اراضی استان اصفهان به همراه اقدامات پیشگیرانه و شبانه روزی به ویژه در ایام تعطیلات، همچنین اجرای طرح‌های تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی استان منجر به ایجاد امنیت پایدار در این حوزه به منظور حفظ بیت المال و کاهش جرم زمین خواری شده است.  

کحال زاده خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات پیش گفته همسو با روحیه بسیجی، برنامه ریزی و سیاست‌گذاری مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حوزه‌های مختلف مهندسی و ساخت، شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان این اداره‌کل بوده است، که با سرلوحه قراردادن خدمت بی منت، تسهیل در فرآیند اداری را برای مردم شریف استان به ارمغان داشته است.  

وی با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برنامه‌های متنوعی را برای هفته بسیج سال ۱۴۰۱ در دستور کار دارد گفت: این برنامه‌ها با تشکیل جلسه شورای پایگاه و فضاسازی محیطی در سطح اداره‌کل و ادارات شهرستانی آغاز شده است.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: برپایی میزهای خدمت جهادی، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان، برگزاری مسابقات، اهدا خون،  غبارروبی و عطرافشانی قبور و مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیجی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرا می‌شود.  

وی تاکید کرد: تلاش بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان این است که در سطح این اداره کل از فضیلت‌هایی همچون "ارائه خدمت بی منت به نیت تامین رضایت خدا، نگاه به حوایج مردم و حل آنها بعنوان باب رحمت الهی، تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات ارباب رجوع بدون اعمال تبعیض، نگاه به مسئولیت به عنوان معبدی برای عبادت و فرصتی برای ارائه خدمت، جدیت در انجام وظیفه و برخورداری از حس مسئولیت پذیری، داشتن حسن رابطه با همکاران و ارباب رجوع، برخورداری از خلاقیت و ابتکار و تلاش در جهت توسعه روزافزون دانش و تجربه"، بیش از پیش پاسداری شود.