شناسهٔ خبر: 120321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر خبر داد:

احداث ۴۰ واحد مسکونی در اشکذر

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشکذر با احداث ۴۰ واحد مسکونی در حال اجراست و برنامه‌ریزی شده تا واحدهای جدید در اراضی بزرگ‌تر نیز اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی (یزد)، فرساد غفوری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر با تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ا حداث ۴۰ واحد مسکونی با جدیت در حال اجراست، گفت : در شهرستان اشکذر ۱۹۷۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۸۶۱ نفر تایید نهایی شده اند و تا این لحظه ۴۰ واحد مسکونی ۱۶۰ مترمربعی احداث شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر ادامه داد : این افراد تاکنون به طور میانگین ۱۵۷ میلیون تومان آورده تامین کرده اند و مبلغ ۳۰۰ میلیون نیز به عنوان تسهیلات به پروژه آنها اختصاص یافته است.

وی در خصوص احداث واحد برای سایر متقاضیان تایید نهایی شده نیز گفت : واحدها به صورت ویلایی و با مساحت ۲۵۰ متر مربع خواهد بود که پس از طراحی و مصوب گردیدن اراضی مورد نیاز در سطح شهرستان عملیات اجرایی آغاز شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم واحدها را به افراد واجد شرایط تحویل دهیم.