شناسهٔ خبر: 120583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛‌

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

بیانیه هفته بسیج خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی ده چشمه، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

بسیج و تفکر بسیجی تداعی گر ایثار و شهادت،علم و عمل، گنجینه ارزشمندی از شرف، انسانیت، اخلاق، ایثار، شناخت فرصت ها و ظرفیت هاست. بسیج فرهنگ امتداد ولایت مداری و پشتیبانی از امام زمان است.

نقش آفرینی و عملکرد بسیج در تمامی عرصه ها به ویژه حماسه هشت سال دفاع مقدس و رویارویی هوشمندانه توطئه های دشمنان ایران و اسلام بر همگان واضح است، در شرایط حساس کنونی که جمهوری اسلامی ایران در معرض انواع تهدیدات، تحریم ها و نفوذ جریان های معاند قرار گرفته است، بسیجیان بی ادعا با حفظ آمادگی و اتحاد و انسجام، آماده جانفشانی در راه صیانت و دفاع از ارزش ها و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

با گرامیداشت هفته بسیج و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) ،یاد و خاطرۀ همه شهدا و شهدای گرانقدر بسیجی را گرامی میداریم و به ارواح پاک و مطهر آنان درود می فرستیم.

قاسم قاسمی ده چشمه

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی