شناسهٔ خبر: 120634 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

توجه به ایثار و شهادت موجب افزایش امنیت ملی و قدرت بازدارنده نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه است

یازدهمین جلسه شورای مشاورین ایثارگران وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نشست شورای عالی مشاورین ایثارگران وزارت راه و شهرسازی به میزبانی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن خوش‌آمد گویی به حاضرین و ابراز خرسندی از میزبانی این جلسه، خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را فرصتی مغتنم برای تکریم این قشر معزز و اجرای دقیق قوانین و مقررات ایثارگران در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دانست و آن را نمونه بارزی از توجه مدیران این شرکت به  رفع  مشکلات ایثارگران و خانواده آنان بیان‌کرد.

وی تبدیل وضعیت شغلی بیش از شصت درصدی فرزندان ایثارگران، توجه به مسائل اداری و استخدامی این قشر فداکار و خانواده آنان را بسیار مهم ارزیابی‌کرد و توجه به ترویج ایثار اجتماعی، ایفای مسئولیت اجتماعی، کارهای جهادی برنامه ریزی شده، خدمت‌رسانی به نقاط محروم و کم‌برخوردار، اجرای طرح سپاس و دیدارهای منظم مدیران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شرکت فرودگاه‌ها را مورد تأکید قرار داد.

همچنین در ابتدای جلسه گزارش تصویری از فعالیت‌های اجتماعی و جهادی حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که با مشارکت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، در زمینه فعالیت در عرصه های فرهنگی، عمرانی در مناطق و روستاهای محروم بشاگرد و اعزام زائر اولی‌های روستاهای بشاگرد به مشهد مقدس صورت گرفته بود، به نمایش درآمد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

در این نشست حمید مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران با تشکر از میزبانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توجه به مقوله ایثار و شهادت را موجب افزایش امنیت ملی و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تشکیل منظم جلسات شورای‌عالی مشاورین ایثارگران شرکت‌ها و سازمان های تابعه وزارتخانه متبوع را بیانگر عزم جدی وزارت راه و شهرسازی، برای خدمت‌رسانی عزتمندانه و توجه جدی به رفع مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران قلمداد کرد.

مردانیان ضمن ارائه گزارشی از حضور در جلسات مشاوران وزرا در امور ایثارگران از برگزاری اولین جلسه کارگروه تبلیغات و رسانه این شورا که در دفتر ایثارگران وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، خبر داد. وی در ‌ادامه به مباحث مربوط به همایش تجلیل از پرسنل نیروی انتظامی در مجموعه وزارت متبوع پرداخت و نظرات حاضرین جلسه در این خصوص را جویا شد.

گفتنی‌ست این جلسه با ارائه نظرات مشاورین ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان های تابعه در موضوعات مطرح در دستورجلسه بویژه مبحث مهم ارائه پیشنهادات برای گنجاندن در برنامه هفتم توسعه، ادامه یافت و در نهایت نیز موارد مطروحه توسط مشاور مقام عالی وزارت در امور ایثارگران و دبیر جلسه جمع‌بندی شد.