شناسهٔ خبر: 120636 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

اجرای ۲۰ هزار و ۹۷۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی/بیش از ۱۸ هزار نفر متقاضی نهایی مسکن در بانک افتتاح حساب کردند

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از رد صلاحیت بیش از ۵۱ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی از رد صلاحیت بیش از ۵۱ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: از مجموع ۸۱۴۸۷ نفر از ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در ۳۱ شهر استان خراسان جنوبی پس از پایش و بررسی مدارک و استعلامات اخذ شده تا این لحظه تعداد ۵۱۸۵۶ نفر از ثبت نام کنندگان این طرح شرایط لازم طرح نهضت ملی را نداشته و رد صلاحیت شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس بررسی‌ها  ۲۴ هزار و ۶۶۴ نفر حائز شرایط ۴ گانه این طرح شده و ثبت‌نام آنها نهایی شده است که از این تعداد  ۱۸ هزار و ۸۳۶ نفر تا کنون نسبت افتتاح حساب در بانک اقدام  کرده و تعداد  ۲۰ هزار و ۹۷۳ واحد وارد فاز اجرا شده اند.

 داعی افزود: ازمجموع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۶۳۶۳ نفر مرد مجرد و ۳۳۸۲زن مجرد و تعداد ۱۹۶۹ نفر مشمول قانون جوانی جمعیت داری سه فرزند وبه بالا هستند.