شناسهٔ خبر: 120647 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

انجام ۲۳ کیلومتر آسفالت حفاظتی در محورهای فامنین

عملیات روکش آسفالت سرد محورهای روستایی حوزه سیستان توسط راهداران پرتلاش اکیپ وحدت سیستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فامنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در محورهای این شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فامنین گفت: اجرای روکش آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) در محورهای روستایی امیرآباد، زرقان، خوش آباد، ابراهیم آباد، قمشانه و مرغ آباد در مجموع به طول ۲۳ کیلومتر انجام شده است.

رسول ابراهیم خانی، بالابردن ایمنی و همچنین ارتقاء سطح بهره وری راه‌ها را از جمله اهداف این اقدام برشمرد و افزود: همچنین بهسازی و آسفالت راه روستایی راستگویان به چهرقان به طول ۳ و نیم کیلومتر از دیگر اقدامات است که به عنوان یک راه اتصالی بین استان‌های همدان و مرکزی عمل کرده و نقش مهمی در تسهیل تردد بین استانی دارد.

وی تأکید کرد: اجرای خاکریز و اصلاح شیب شیروانی راه‌ها در محور اصلی همدان – رزن حد فاصل پل ساوه تا سراوک از دیگر اقدامات اجرایی است که در ارتقاء ایمنی مسیر یاد شده و کاهش شدت تصادفات تاثیر بسزایی دارد.

ابراهیم خانی تصریح کرد: شانه سازی مسیر فامنین – جهان آباد نیز به طول ۶ کیلومتر در ارتقاء ایمنی مسیر یاد شده و همچنین کاهش تصادفات تاثیر داشته است.