شناسهٔ خبر: 120721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

ملاقات مردمی سطح خدمات دهی را افزایش می‌دهد

محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: با برگزاری جلسات ملاقات مردمی شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد اظهار کرد: ملاقات های چهره به چهره می تواند راهگشای مشکلات مردم باشد و برای پیشبرد بهتر و سریع تر اهداف و پیاده سازی برنامه ها، هر چقدر فاصله مدیران با جامعه هدف کاهش یابد شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  در دیدار مردمی امروز دوشنبه ۷ آذر ماه ۵ نفر شرکت کردند، افزود: یکی از مصوبات شورای صیانت از حقوق شهروندی و مردم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ملاقات های مردمی است که با هدف رصد چالش ها و شناخت نیازها و بررسی عملکرد این اداره کل انجام می شود.

گفتنی است دیدار مردمی محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به صورت مستمر و هفتگی در روزهای دوشنبه برگزار می شود و شهروندان می توانند برای ثبت درخواست ملاقات با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با شماره ۰۶۱۳۳۳۸۶۴۰ تماس حاصل فرمایند.