شناسهٔ خبر: 12078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهداران البرزی پس از سیلاب اخیر انجام شد؛

بازگشايي راه‌هاي روستایی جاده چالوس و ساوجبلاغ

بازگشایی راه روستایی ساوجبلاغ عمليات بازگشايي و رفع انسداد اين محورها در سه مرحله و با تلاش مجدانه راهداران پرتلاش با بكارگيري دستگاه هاي سنگين راهسازي كمتر از ۲۰ ساعت انجام شد و در حال حاضر تردد روستائيان عزيز اين مناطق به سهولت انجام مي شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره راه و شهرسازي شهرستان ساوجبلاغ ،در پي بارندگي هاي شديد دو روز گذشته در شهرستان ساوجبلاغ كه موجب انسداد و ريزش در محورهاي كوهستاني بخش كوهسار شده بود،با تلاش واحد راهداري بازگشايي شد.

وحید ابراهيم زاده سرپرست اداره راه و شهرسازی ساوجبلاغ  گفت: با توجه به بارش هاي روزهاي اخير شهرستان در محورهاي ورده - سيباندره ، اغشت - اسكول دره - سفيدآران و سيرود در اثر آب شستگي در پنج نقطه و ريزش كوه در هشت نقطه باعث انسداد كامل محورهاي فوق شده بود.

همچنین راه هاي روستايي مسدود شده كه بر اثر بارش شديد باران در جاده چالوس مسدود شده بود بازگشايي شد.

آرمان خاقاني سرپرست اداره راه وشهرسازي گچسر در این رابطه بیان کرد:با توجه به بارندگي شديد شب گذشته در محور كرج - چالوس موجب انسداد راه هاي روستايي نشترود،ورزن،هرين،امام چشمه،كهنه ده،آزاد برو... راه روستايي مسدود شده که در همان ساعات اوليه صبح با تلاش عوامل راهداري ريزش ها پاك سازي و راه هاي روستايي بازگشايي شد و عبور و مرور در آنها جريان دارد.

همچنین اولين گردهمايي دوستداران محيط زيست و راهداران استان البرز با محوريت راه ،براي اولين بار در سطح كشور با حضور راهداران استان البرز و دوستدران محيط زيست در حركتي يكپارچه به جمع آوري زباله از سطح آزادراه كرج - تهران پرداختند.

اين گردهمايي روز گذشته با حضورتعدادي از هموطنان ،نيروهاي راهداري ،نيروهاي هلال احمر ،اورژانس ،پليس راه و شهرداري كرج و گروهي از دوستداران محيط زيست در يك حركت منسجم به جمع آوري زباله از سطح آزادراه كرج - تهران پرداختند،برگزار شد./

نظر شما