شناسهٔ خبر: 120967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل مطرح کرد؛

راه‌های مواصلاتی شهرستان آران و بیدگل در مسیر ایمن سازی

عصار زاده اران وبیدگل اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: در راستای حفظ کیفیت تردد و رفع نقاط حادثه خیز در راه‌های مواصلاتی به این شهرستان اقدامات ویژه‌ای بعمل آمده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در خصوص آخرین وضعیت احداث راههای مواصلاتی به این شهرستان اظهار داشت: آسفالت باند دوم محور قاسم آباد به حسین آباد با متراژ ۵.۴ کیلومتر اجرا شده است.  

وی اذعان داشت: در راستای احداث باند دوم قسمتی از محور فخره به کاشان، بستر سازی انجام و تکمیل ابنیه فنی در حال اجرا می‌باشد همچنین دو کیلومتر آسفالت با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اجرا و جهت تکمیل وایمن سازی محور نیز قراردادی با خیر راهساز منعقد شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به شروع عملیات اجرایی پل نوش آباد به کاشان گفت: از دیگر پروژه‌های حوزه راه این شهرستان اتصال محور نوش آباد به کنارگذر با متراژ یکهزار و ۸۰۰ متر است که در فاز مطالعاتی قرار دارد.       

وی افزود: اتصال محور فولاد به کنارگذر به طول ۵۰۰ متر بصورت رمپ در حال انجام است که اجرای ساب بیس و لوپ های آن نیز بایستی احداث شود.  

عصارزاده در خصوص باند دوم سفیدشهر به کاشان بیان داشت: این محور به طول ۱۰ کیلومتر افتتاح شده است و نیاز به ایمن سازی دارد لذا به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحویل شده است.