شناسهٔ خبر: 120992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

انجام مطلوب و شایسته کارها توسط هر کدام از کارکنان این اداره، می تواند ادای دین به بسیج و جامعه ایثارگری باشد

مهندس اسماعیلی زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تقویت نگرش و روحیه بسیجی در بین کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد و گفت: ما منتسب به بسیج و جامعه ایثارگری هستیم، بنابراین باید فعالیت و کار خود را دو چندان کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی روز پنجشنبه به مناسبت هفته بسیج در جلسه «جهاد تبیین» که با حضور جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: خدا این توفیق را به ما عنایت کند تا خدمتگزار خوبی برای جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیش از ۱۸۰ پرسنل رسمی و پیمانی دارد، ابراز داشت: تعدادی از کارکنان هم به صورت غیر مستقیم با این مجموعه همکاری دارند که در کل بیش از ۲۵۰ نفر در اداره کل راه و شهرسازی استان انجام وظیفه می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تعداد زیادی از کارکنان این اداره کل عضو بسیج هستند، گفت: هر کدام از ما در هر شغل و در هر سمتی که هستیم کارمان را به نحو احسن انجام داده و با وجدان کار کنیم، حق مطلب را به عنوان بسیجی ادا خواهیم کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه تک تک کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان یک مهندس، مشاور، ناظر و پشتیبانی یک پروژه ملی در حال انجام وظیفه هستند این همان سنگر خدمت است، تاکید کرد: هر کدام از این نیروی انسانی در هر جایی از این اداره کل با وجدان کاری و به نحو احسن کار خود را انجام دهند یعنی به رسالت و وظیفه بسیجی گری خود عمل کردند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه سنگین‌تری بر دوش بسیجی و ایثارگر است، ابراز داشت: ما منتسب به بسیج و جامعه ایثارگری هستیم، بنابراین باید فعالیت و کار خود را دو چندان کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تقویت نگرش بسیجی گری در بین کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد و بیان داشت: هر کدام از ما با عمل و کار مضاعف و جهادی خود می‌توانیم بسیجی بودن خود را نشان بدهیم و این مهم اتفاق بیفتد خدا و خلق خدا هم راضی خواهند شد.