شناسهٔ خبر: 121039 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست بانک مسکن:

تسهیلات نوسازی به بیش از ۳۹ هزار واحد بافت فرسوده پرداخت شد

علی عسگری سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۶ هزار و ۲۴۶ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم بانک مسکن با ۱۵ هزار و ۶۷۰ واحد برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴ هزار و ۳۴۷ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده را اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نوسازی در بافت‌های فرسوده تاکنون تعداد ۷۰ هزار و ۳۲۱ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۹ هزار و ۵۶ واحد قرارداد به میزان ۶ هزار و ۲۴۶ میلیاردتومان منعقد کرده است.

سرپرست بانک مسکن روند ارایه تسهیلات بازسازی در بافت فرسوده را در دولت سیزدهم توضیح داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۹ هزار و ۳۲۱ واحد دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک معرفی شد که بانک با ۱۵ هزار و ۶۷۰ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

عسکری مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را معادل ۴ هزار و  ۳۴۷ میلیاردتومان عنوان کرد.

به گفته وی، از سال ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۴۰۰، تعداد ۳۱ هزار واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک مسکن معرفی شد که بانک با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد به مبلغ یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرد.