شناسهٔ خبر: 121246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پانزدهم آذرماه ۱۴۰۱؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز حسابدار

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی روز حسابدار را به تمامی فعالان سخت کوش، متخصص و امین حوزه‌های مالی و حسابداری تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن پانزدهم آذرماه، روز حسابدار را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

روز حسابدار، روز پاسداشت از رسالت‌های حرفه‌ای جامعه حسابداری و حسابرسی و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این علم و حرفه است. بدون تردید حسابداران نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه‌های سازمان‌ها دارند. نقش بی‌بدیل حسابداری، در راستای تقویت نظام مالی کشور، شفاف‌سازی اقتصاد و ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی نیز دارای اهمیت و اولویت است.  

اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با همکاری همکاران سخت‌کوش، متخصص و خدوم از جمله همکاران حوزه‌های مالی، ذیحسابی و حسابداری، در راستای نیل به اهداف اهتمام ورزیده و بی شک تلاش‌های حسابداران عزیز در ایجاد شفافیت، ارتقای پاسخگویی، فراهم کردن چارچوبی برای تصمیم‌گیری، تخصیص کارآمد و بهینه منابع، آگاهی از محدودیت‌ها، فرصت‌ها، تهدیدها و… بسیار مفید و سودمند است. کارکنان و نیروی انسانی شایسته، بالاترین و با ارزشترین سرمایه و بزرگترین دارایی هر سازمان و کشوری محسوب  میشود، اگر چه در هیچ ترازنامه و حساب سود و زیانی آورده نمی‌شود ولی نتیجه سود و زیان و کارایی یا عدم کارایی سازمان‌ها را رقم میزند.  

فرا رسیدن این روز را به تمامی فعالان سخت کوش، متخصص و امین حوزه‌های مالی و حسابداری، بخصوص حسابداران خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال عزت، سربلندی و توفیق روزافزون ایشان را خواستارم.