شناسهٔ خبر: 121363 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

تولید مسکن همچنان در شهرستان چاراویماق ادامه دارد/الحاق قسمتی از کناره شهر برای ساخت مسکن

مسکن مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: تولید مسکن در اکثر شهرستان‌های استان مخصوصا در چاروایماق همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای مسکن شهرستان چاراویماق با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، فرماندار، بخشدار مرکزی، معاونان مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی، املاک و حقوقی و کارشناسان حوزه مسکن اداره کل  راه و شهرسازی و روسای شهرستانی از جمله معاونان فرمانداری، شهرداری، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، مخابرات، بهزیستی، راهداری و کمیته امداد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه توکلی فرماندار شهرستان، قلنجی بخشدار مرکزی، شهردار و چند نفر از روسای ادارات شهرستان نسبت وضعیت حوزه کاری خود مشکلات و مسائل مربوطه را مطرح کرده و به بحث نشستند.

امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در جلسه شورای مسکن گفت: تولید مسکن در اکثر شهرستان‌های استان مخصوصا در چاروایماق که عرق ویژه‌ای هم نسبت به این شهرستان قائلیم، همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد: ضمن بازدید محوطه مسکن مهر قبل از جلسه قرار بر این شد که محوطه سازی و آسفالت‌ریزی به زودی شروع شده و مشکل فاضلاب آن نیز با همکاری و مساعدت فوری آب و فاضلاب شهرستان مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمین در چاراویماق و تقاضای اهالی مخصوصا اقشار ویژه، خانواده شهدا و جانبازان، بهزیستی و کمیته امداد به زودی با مطالعه و بررسی لازم محوطه مد نظر طراحی خواهد شد.

در این جلسه مصوب شد برای رفع مشکل مسکن شهرستان، قسمتی از کناره شهر برای مسکن و ساخت محوطه ادارات با هماهنگی و مساعدت فرماندار الحاق شود.