شناسهٔ خبر: 121548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

واگذاری ۲ هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در گنبد کاووس به سازمان ملی زمین و مسکن

راه وشهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری دو هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در گنبد کاووس به سازمان ملی زمین و مسکن، در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)  مهدی ملک اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته در جلسات شورای‌ مسکن استان که با ریاست دکتر زنگانه استاندار گلستان برگزار می شود، سند ۶۵ هکتار از اراضی مازاد دستگاه های دولتی گنبد کاووس به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل شد.

رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: اخیراً سند ۱۷ هزار متر از اراضی دولتی در گنبد نیز که پیش از این با مانع روبرو بود، به وزارت راه و شهرسازی انتقال یافت.

وی از ثبت نام حدود ۱۳ هزار نفر در گنبد کاووس در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از هشت هزار نفر واجد شرایط بوده و امکان استفاده از طرح را دارند.

ملک ضمن بازدید از عرصه ی دو هکتاری جهاد کشاورزی در گنبد کاووس که تحویل وزارت راه و شهرسازی شد، گفت: این عرصه ی دو هکتاری در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در حوزه مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل داده می شود.