شناسهٔ خبر: 121570 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور لار - بستک

روکش آسفالت لار - بستک عملیات روکش آسفالت گرم در محور لار - بستک به طول ١٦ کیلومتر صرف اعتباری بالغ بر ١٦٠ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور لار - بستک به طول ١٦ کیلومتر خبر داد.

شبانی اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت به طول ١٦ کیلومتر در محور لار - بستک حد فاصل روستای کرمستج به هرمود با صرف اعتباری بالغ بر ١٦٠ میلیارد ریال به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه عملیات روکش آسفالت در محور های شریانی، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد، افزود : با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده، همواره نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستـان تصریح کرد : به دلیل نامناسب بودن آسفالت مسیر مذکور و در راستای رفاه حال کاربران جاده ای و بهبود و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و روان‌سازی ترافیک هم اکنون روکش آسفالت ١٠ کیلومتر در این مسیر تکمیل و به اتمام رسیده و مابقی آن نیز توسط پیمانکار انجام خواهد شد.