شناسهٔ خبر: 121829 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دراداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی انجام شد:

برگزاری سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی

جلسه کارگروه آذربایجان شرقی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان دراین جلسه گزارشی از عملکرد شاخص این اداره کل طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ و اقدامات انجام یافته در راستای ارزیابی عملکرد را ارائه نموده و برلزوم توجه ارزیابان به فعالیت‌های اختصاصی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خواستار نظارت دقیق بر بهبود عملکرد اداره در زمینه استقرار کامل نظام تحول اداری و توجه ویژه همکاران دخیل در حوزه ارزیابی عملکرد به شیوه نامه های مربوطه شد.

در این جلسه همچنین  معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام یافته در حوزه راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای، به اهمیت و سهم این بخش در رونق اقتصادی استان اشاره کرده و بربرنامه ریزی رشد اقتصادی برای رشد ۷.۶ درصدی استان تاکید نمود که در این میان برای حمل و نقل جایگاه ویژه ای در نظر گرفته شده است.  

فتح زاده همچنین به اهمیت موضوع ارتقای عوامل بهره وری در دستگاه پرداخته و ارائه برنامه مدون در این حوزه را خواستار شد. وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت کارسنجی و زمان سنجی فرآیندهای رو به مشتری بر لزوم تداوم تلاش‌ها جهت استقرار نقشه راه نظام تحول اداری در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید نموده و خواستار توجه ویژه به شیوه نامه ارزیابی جشنواره شهید رجایی گردید.

در ادامه  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل نیز گزارشی از سیمای کلی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارائه نموده و در بخش های مختلف راهداری، حمل و  نقل، فنی و منابع انسانی به بیان  دستاوردها و چالش های این اداره کل پرداخت. ارسلان شکری گفت علیرغم مشکلات ایجاد شده در خصوص کمبود منابع مالی و اعتبارات تلاش این اداره کل جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ادامه دارد.

دبیر کارگروه توسعه مدیریت اداره کل نیزدراین جلسه به تشریح اقدامات انجام یافته در حوزه های کمیته های پنج گانه پرداخته و گزارشی در خصوص آخرین اقدامات انجام یافته در محورهای پنج گانه ارائه کرد.

رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکردسازمان مدیریت وبرنامه ریزی دراین جلسه بر لزوم تشکیل منظم جلسات کارگروه توسعه مدیریت  و کمیته‌های نظام تحول اداری با دعوت از مدیران شهرستانی تاکید نموده و به اهمیت هماهنگی در ارائه مستندات در زمان ارزیابی و اعتراض اشاره کرده و اعطاء و تفویض اختیارات لازم به واحدهای شهرستانی را در جهت تسریع خدمت رسانی به مردم بسیار مهم دانست.