شناسهٔ خبر: 121903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آغاز مانور زمستانه با حضوردستگاه‌های امداد و نجات جاده ای در سیستان و بلوچستان 

مانور زمستانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور ،مانور زمستانی با حضور دستگاه‌های امداد و نجات جاده ای در استان برگزار گردید. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان مهم‌ترین هدف برگزاری این مانور را به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و آمادگی راهداران و دستگاه های امدادی جهت ارائه خدمات به  هموطنان عزیز عنوان کرد و اظهار داشت:با توجه به فصل سرما، گشت های راهداری این اداره کل همسو با سایر دستگاه‌های امدادی از جمله پلیس،هلال احمر و اورژانس به محورهای مواصلاتی استان اعزام می شوند. 

وی ضمن اشاره به فعالیت مستمرنیروهای راهداری در تمام فصول سال به علت شرایط خاص آب و هوایی ناشی از خشکسالی های پی در پی افزود:در مانور زمستانه ۳۴ اکیپ راهداری و ۳۳۰نفر نیروی راهدار جهت روان سازی تردد ایمن رانندگان ، مسافران و امدادرسانی مشارکت دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ،ادامه داد:همچنین ۱۵۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین آماده خدمت رسانی به کاربران جاده ای هستند.

کرد یادآور شد:سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل است.