شناسهٔ خبر: 122008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور استاندار خراسان شمالی؛

عملیات اجرائی ۲۴۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر گرمه به صورت ویلایی آغاز شد

کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهرستان گرمه در خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آغاز عملیات اجرایی ۲۴۷ خط واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر گرمه به صورت ویلایی و با حضور استاندار خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت را و شهرسازی (خراسان شمالی)، صبح امروز پنجشنبه مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۱، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی به همراه نمایندگان شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، عبدالحسین قاضوی، فرماندار شهرستان گرمه، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در سفر یک روزه به شهرستان گرمه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۲۴۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را به مساحت ۱۰ هکتار بر زمین زد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جریان این کلنگ زنی تصریح کرد: عملیات تسطیح و آماده سازی معابر طرح نهضت ملی مسکن شهر گرمه توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و پیمانکاری شهرداری گرمه با مساحت کل ۴۵ هزار متر مربع و حجم ۲۵ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شهر گرمه بیش از دو هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۶۷ نفر واجد شرایط و تعداد ۴۹۴ نفر آورده اولیه خود را واریز کردند که در فاز اول عملیات اجرایی ۲۴۷ واحد در این شهرستان امروز با حضور استاندار خراسان شمالی آغاز شد.

وی اضافه کرد: در راستای دستور وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ویلایی بودن واحدها، این ۲۴۷ واحد در شهرستان گرمه به صورت ویلایی و در مساحت هر قطعه ۲۰۰ متر احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان ادامه داد: ۳۰ هکتار از زمین‌های شهر گرمه نیز در حال الحاق به محدوده در راستای طرح نهضت ملی مسکن هستیم که به زودی تحویل خواهد شد.

گفتنی است مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جریان سفر یک روزه استاندار خراسان شمالی به شهرستان گرمه و با حضور در فرمانداری این شهرستان با مردم ملاقات و مشکلات آنان را بررسی کرد و همچنین در ادامه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمه با حضور استاندار خراسان شمالی حضور پیدا کرد.