شناسهٔ خبر: 122126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل و راهداری:

مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی هفته حمل و نقل و راهداری را تبریک گفت

پیام اسماعیلی زنجان زنجان به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل و راهداری، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان این هفته را به فعالین و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان طی پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل و راهداری را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

متن پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت هفته حمل‌ونقل و راهداری به شرح ذیل است:

۲۶ آذر ۱۳۶۲روز ملی حمل‌ و نقل یادآور حماسه تاریخی و ماندگار غیور مردان عرصه حمل ‌و نقل کشور است که با پیروی از منویات امام خمینی (ره) درحمایت و پشتیبانی از این مرز و بوم و یاری رساندن به سربازان و تامین امنیت جانی مردم درمیدان حاضر شدند و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برگ زرینی از خود بر جای گذاشتند.

همچنین اول دی روز راهدار نامگذاری شده و این روز یاد آور دلاوران پایمردی است که در فصول سرد سال، گذشته از نام و نشان در گردنه های سخت و برف گیر و کوهستانی حضور داشته و به مردم خدمات می دهند و امنیت جانی مردم را تامین می کنند.

بنابراین  هفته راهداری و حمل و نقل باید گرامی داشته شود و از فعالین این عرصه قدردانی لازم صورت گیرد و جایگاه این فعالین خدوم و دلیر در جامعه به خوبی تبیین شود.

بنده این روز و این هفته بسیار گرامی و مبارک را به فعالین و دست اندرکاران و تلاش گران عرصه حمل و نقل و راهداری تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت وسلامتی از خداوند متعالی خواستارم.